مرکز عرضه سویا خوراکی فله 13 کیلویی

عرضه بسته بندی سویا خوراکی فله 13 کیلویی از جمله اشکال متنوع در جهت ارائه این محصول گزارش شده است سویا از مواد مغذی گوناگون مانند ویتامین های A ،C، فیبر، آهن و کلسیم برخوردار می باشد مصرف مدیریت شده این نوع از دانه های گیاهی در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و همچنین کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی نقش مهمی دارد فروش سویا به شکل فله از عوامل موثر در کاهش قیمت تمام شده آن مشخص شده.

مرکز عرضه سویا خوراکی فله 13 کیلویی

مراحل تولید سویا خوراکی

مراحل تولید سویا خوراکی

در حال حاضر دست یابی به اطلاعات دقیق در زمینه انواع ویژگی های محصولات غذایی از جمله مراحل تولید آن ها می تواند کمک بسزایی در انتخاب این دسته از اقلام به مصرف کنندگان نماید یکی از انواع این محصولات سویا می باشد که در ادامه به بررسی نکات مهم در زمینه مراحل تولید سویا خوراکی به صورت اجمالی پرداخته خواهد شد:

  1. در زمینه مراحل تولید این محصول می توان بیان داشت در ابتدا بذر مربوط به کنجاله سویا در فصل بهار به خصوص در ماه اردیبهشت در خاک مناسب در جهت رشد این محصول کاشته می شود خاک قابل کشت سویا باید به صورت لومی و کاملا زهکشی شده باشد در دوره داشت این گیاه نیاز است آب دهی بذر ها به صورت مرطوب نمودن محدود خاک اطراف بذر انجام شده و همچنین فرایند آبیاری در هر سه مرحله جوانه زدن، رشد غلاف و شکل گیری گل با دقت انجام گردد.
  2. پس از پایان مرحله دوم تولید سویا یعنی مرحله داشت در ماه شهریور که دانه سویا کاملا بالغ می شود قبل از زرد شدن غلاف اقدام به برداشت آن نموده و پس از پایان مرحله پرورش این دانه باید اقدام به بلانچ و جدا سازی غلاف آن نمود در این مرحله ابتدا سویا را برای پنج دقیقه در آب گرم قرار داده و پس از آن به آب یخ انتقال دهید تا غلاف آن جدا شود و در انتها پس از سرد شدن سویا امکان مصرف یا کنسروی کردن وجود دارد.

خرید مستقیم سویا خوراکی فله 13 کیلویی

خرید مستقیم سویا خوراکی فله 13 کیلویی

با توجه به فواید پر شمار مصرف سویا خوراکی خرید این محصول به صورت مستقیم تاثیر قابل قبولی در حذف عامل واسطه در مسیر ارسال آن از سوی تولید کننده تا رسیدن به دست مصرف کننده و کاهش قیمت این دانه گیاهی داشته است یکی از راه کار های بسیار قابل توجه در جهت فروش مستقیم سویا عرضه آن در سایت فروش اینترنتی حاضر گزارش شده که موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک از سازمان های ذی صلاح شده است.

از دیگر مزایای استفاده از این فروشگاه معتبر می توان به آشنایی با انواع محصولات موجود، بهره گیری از نظرات تخصصی کارشناسان فعال در این حوزه و همچنین ایجاد شرایط مناسب در جهت خرید سویا خوراکی اشاره نمود.