مرکز فروش سویا تازه ارگانیک صادراتی

سویا تازه ارگانیک دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد، سویا می باید طبیعی بوده و در فرآیند تولید آن از کودها و مواد شیمیایی استفاده نشده باشد. سویای طبیعی و تازه از ارزش غذایی بالایی برخوردار خواهد بود. مزه ی سویای ارگانیک طعمی شبیه لوبیا چشم بلبلی دارد ولی نوع غیر طبیعی این محصول دارای طعمی ضعیف و یا به معنای واقعی طعمی ندارد زیرا دچار دستکاری ژنتیکی شده است و از مواد شیمیایی برای عمل آوری آن استفاده شده است.

مرکز فروش سویا تازه ارگانیک صادراتی

مزایای استفاده از سویا تازه ارگانیک

مزایای استفاده از سویا تازه ارگانیک سویا تازه سرشار از فسفر می باشد زیرا همان طور که می دانید مغز انسان بسیار در طول روز به فسفر نیاز دارد که این ماده غذایی بیش تر در ماهی می باشد ولی با این که قیمت سویا نسبتا با صرفه می باشد از این رو مشاوران افراد را به خوردن سویا برای دریافت فسفر، توصیه می کنند.

لازم به ذکر است که سویا به دلیل غنی بودن از هرگونه مواد معدنی و مغذی برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌های سخت مانند سرطان پروستات، سینه،تاثیرگذاری مثبت فراوانی دارد و از ایجاد هرگونه توده های سرطانی در بدن جلوگیری می کند و مانع از پیشرفت این بیماری در بدن می گردد.

سویا دانه دارای مقادیر فراوانی از انواع ویتامین می باشند که یکی از ویتامینهای بسیار اساسی و ضروری مورد نیاز بدن که در این محصول وجود دارد ویتامین k می باشد،این ویتامین تاثیرات بسیار زیادی بر بدن دارد و از ایجاد هرگونه لخته در عروق قلبی جلوگیری میکند و سلامت قلب را تامین می نماید.

سویا معمولاً محرک تولید انسولین و همچنین جذب پروستاگلاندین از بدن می باشد به همین جهت می تواند به خوبی از افزایش قند خون در بدن جلوگیری کند و همچنین باعث می شود که قند خون در بدن افرادی که دیابت دارند افزایش پیدا نکنند چرا که با تولید انسولین می تواند به خوبی قند خون را کاهش دهد.

از دیگر خواص سویا ارگانیک عمده می‌توانیم به این مورد نیز اشاره کنیم که معمولاً سویا تازه باعث می شود که چربی های موجود در بدن را با نکرده و آنها را از طریق معده دفع کند یعنی از چاقی مفرط به خوبی جلوگیری می کند

روش هایی برای تشخیص کیفیت سویا تازه ارگانیک

روش هایی برای تشخیص کیفیت سویا تازه ارگانیک آرتریت یک بیماری خود ایمنی می باشد که در بیماری‌های خودایمنی، سیستم ایمنی به بافت‌های خود بدن حمله می‌کند.

بیماری روماتیسم مفصلی موجب التهاب، درد و تورم مفاصل بدن می­‌شود. با عصاره ی سویا، این مکمل غذایی که ترکیبی از سویا است، به طور گسترده برای درمان آرتریت زانو و لگن در اروپا استفاده می شود که مثل داروی ضد التهاب عمل می کند.

بعضی تحقیقات نشان می دهند که بروز آسیب به مفصل را به تاخیر می اندازد یا مانع از آن می شود. سویا سرشار از اسیدهای چرب امگا سه و فولات بوده که این امر از بیماری آرتریت جلوگیری می کند.

با توجه به پروتئین بسیار بالا و خواص منحصر به فردی که سویا دارد با مصرف روزانه آن در مقدار معینی به صورت خام یا بو داده می توان در پیشگیری از انواع سرطان ها، بیماری های قلبی عروقی، سلامت استخوان ها، بهبود سیستم ایمنی بدن و مغز بهره فراوان برد.

تولید کنندگان انواع سویا تازه ارگانیک صادراتی

تولید کنندگان انواع سویا تازه ارگانیک صادراتی صادر کننده های بسیاری نیز سویا تازه و مرغوب را در بازار های بین الملل گنجانده اند به نحوی که این توزیع سویا بیش ترین میزان فروش را به خود در بازار جهانی به خود اختصاص داده است.

قیمت سویا تازه در بازار بسته به حجم خریداری شده توسط مشتریان و همچنین بسته‌بندی بودن یا آفلاین بودن این محصولات متفاوت است به عنوان مثال سویا فله ای قیمت ارزان تری نسبت به سایر بسته‌بندی دارد اما به طور کل فروشندگان این محصولات را جهت افزایش رضایتمندی مشتریان با قیمت های ویژه به بازار ارائه می‌کنند.

هم چنین قیمت سویا ارگانیک بستگی به خط تولید آن ها و هزینه هایی که برای تولید این محصولات خرج می شود دارد چرا که اصولا هر چقدر هزینه های تولید سویا های ارگانیک و دستگاه های تولیدی آن ها بیشتر شود.

می توان گفت که قیمت نهایی سویا نیز بیشتر می شود اما موردی که وجود دارد را می توان روش های خرید و فروش سویا صادراتی درجه یک دانست چرا که در این روش ها تمامی هزینه های ایجاد شده به حداقل سطح خود می رسد. سویا خوراکی فله می توانداز لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تلقی شود.

مرکز پخش سویا بیش به صورت کلی صورت می گیرد.

پخش کننده بهترین سویا تازه ارگانیک صادراتی

پخش کننده بهترین سویا تازه ارگانیک صادراتی سویا به عنوان یک مرطوب کننده برای درمان پوست خشک عمل می کند، همچنین سویا برای کاهش چربی پوست صورت مفید است. سویا حاوی فیتو استروژن است که چین و چروک پوست را کاهش داده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود.

همچنین سویا برای درمان لکه های قهوه ای پوست که با افزایش سن ظاهر می شوند، مفید می باشد. سویا حاوی ویتامین E است که می تواند باعث پاکسازی سلول های مرده پوست شود.

سویا حاوی مقادیر بالای ویتامین B و اسید فولیک است که برای زنان باردار مفید بوده و از نقص لوله عصبی در جنین پیشگیری می کند.

سویا منبع غنی از ویتامین های C و E و K و همچنین مواد معدنی مانند کلسیم، منگنز، فسفر، منیزیم، آهن و مس است که برای رشد جنین در دوران بارداری ضروری می باشند.

اگر ناخن های شکننده دارید مصرف خوراکی سویا باعث تقویت ناخن ها می شود، همچنین مالیدن سس سویا تازه باکیفیت بر روی ناخن ها آن ها را مرطوب کرده و عفونت قارچی ناخن را درمان می کند.

سویا باکیفیت منبع خوبی از ایزوفلاون هاست که از اجزای اساسی سیستم تولید مثل هستند، در طول دوره یائسگی که میزان استروژن به طور قابل توجهی کاهش می یابد ایزوفلاون ها قادر به اتصال به سلول های گیرنده استروژن هستند و می توانند علائم یائسگی مانند نوسانات خلقی، گرگرفتگی و گرسنگی را کاهش دهند.

سویا اعلا یک منبع غنی از فیتواستروژن است که مانع از تولید تستوسترون در مردان شده و خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهد.

سویا حاوی مقادیر زیادی انواع ویتامین های B نی باشد که در بهبود متابولیسم موثر است و باعث تبدیل کربوهیدرات ها و چربی ها به انرژی شده و در نتیجه باعث بهبود استقامت در تمرینات بدنسازی می شوند.

سویا مرغوب حاوی مقادیر بالای آرژنین و پروتئین است و می تواند قبل و بعد از تمرینات بدنسازی استفاده شود تا باعث افزایش عضله سازی و تقویت عضلات شود.

سویا حاوی مقادیر بالایی فیبر است که باعث کاهش اشتها شده و به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می کند. همچنین برای بهبود هضم غذا، درمان معده درد و سلامت دستگاه گوارش مفید است.