مرکز فروش سویا صادراتی

مرکز فروش سویا صادراتی آن را در برند های مختلف به صورت بسته بندی و فله ای در حجم های مختلف به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رساند، سویا عمده و تناژ بالا را در وزن های 12 کیلویی و 13 کیلویی به فروش می رسانند، سویا از نظر اندازه و سایز تفاوت دارد، سویا خوراکی همان سویا بافت دار است که در سایز های ریز و درشت برای انواع مصارف مختلف در پخت و پز و صنایع غذایی استفاده دارد.

مرکز فروش سویا صادراتی

مشخصات بارز سویا صادراتی

مشخصات بارز سویا صادراتی سویا یک خوراکی پروتئین دار است که در سایز های مختلف ریز و درشت تولید می شود که توسط دستگاه های مختلف در کارخانه ها بافت دار می شود، سویا درشت بافت بسیار نزدیکی به گوشت دارد که در غذاهای مختلف از جمله انواع خورشت به عنوان جایگزین گوشت استفاده می شود، مزه دار کردن سویا باکیفیت طرفداران آن را زیاد می کند و از مشخصات بارز و خصوصیات سویا صادراتی است.

برای انجام ورزش های سنگین افراد بهتر است از سویا در رژیم غذایی خود استفاده کنید زیرا باعث افزایش ماهیچه های عضلات شما می شود، پوکی استخوان که یک نوع بیماری شایع در افراد است و بیشتر به دلیل افزایش سن ایجاد می شود با مصرف سویا و جذب بیشتر کلسیم در بدن درمان و کم می شود و از زوال توده استخوان ها جلوگیری می شود و مانع از تحلیل رفتن تراکم استخوانی می شود.

سویا مرغوب برای تقویت پوست و مو و سلامت پوست به دلیل وجود کلسیم و پروتئین و مواد معدنی مختلف مفید و موثر است و باعث جلوگیری از صدمه به دندان ها می شود، همه ما به دنبال یک منبع پروتئینی خوب برای جایگزین کردن گوشت یا کم کردن مصرف گوشت در غذای خود هستیم، سویا امروزه توسط مراکز تولید و بسته بندی در نمونه ها و بسته بندی های مختلف به بازار عرضه و پخش می شود.

بهترین سویا، سویا طعم دار است که طعم آن در غذا مشخص و معلوم می شود، انواع سویا طعم دار سبب جذب مشتری و مخاطب بیشتر می شود زیرا به خوراک ما طعم می دهد و موجب علاقه مصرف کننده به جایگزین شدن سویا به جای گوشت می شود، سویا مزه دار در طعم های دودی، زعفرانی، جوجه و کباب به بازار کشور به فروش و عرضه می گردد تا به دست شما مصرف کننده عزیز برسد.

سویا چگونه تولید می شود؟

سویا چگونه تولید می شود؟ تولید سویا و مراحل تولید آن در کارخانه ها:

  1. مرحله اول فرآوری روغن سویا
  2. مرحله دوم پوست گیری اولیه
  3. مرحله سوم استخراج روغن و بازیابی حلال
  4. مرحله چهارم پالایش و پردازش روغن
  5. مرحله پنجم فرآوری پروتئین بافت دار سویا
  6. مرحله ششم فرآیند آسیاب
  7. مرحله هفتم پیش پخت و اکسترود و پخت
  8. مرحله هشتم دانه بندی و بسته بندی محصول

سه روش برای تولید پروتئین سویا وجود دارد که عبارتند از:

۱- فرآیند شستن سویا با الکل آبی در این مرحله محلولهای که به صورت مایع هستند و به همراه الکل های حاوی الیفاتیک که همان متانول، اتانول و ایزوپروفیل الکل هستند شستشو داده می شود تا مواد قندی آن خارج شود.

۲- فرآیند اسید شویی برای اینکه مواد قندی را استخراج کنند و طبق ارتباط PH با حلالهای پروتئین سویا می باشد، برای اینکه به حلال بودن برسد از آب استفاده می شود که به آن اسید اضافه میکنند تا PH در ناحیه ایزوالکتریک ثابت شود.

۳- شستشوی سویا همراه با آب به وسیله گرمای دناتوراسیون برای اینکه دانه های سویای بدون چربی نامحلول شوند از گرمای مرطوب استفاده میکنند و در این عملیات با گرمای دناتوراسیون، مواد قندی به وسیله آب گرم استخراج می شود.

این فرآیند مانند روش اسیدشویی است و توسط روش استخراج مایع از جامد که از آب کمک گرفته شده و به عنوان حلال کاربرد دارد انجام می شود، بعد از انجام عملیات به یکی از سه روش ذکر شده در بالا کنجاله سویا آسیاب می شود و به همراه آب و طعم دهنده های مختلف به شکل خمیری در می آید و بعد از پخت با حرارت بالا و در زمان کوتاهی خمیر به گرانول تبدیل و بعد خشک و سرد و آماده بسته بندی می شود.

سویا عملکرد مغز را بهبود می بخشد

سویا عملکرد مغز را بهبود می بخشد استفاده از سویا یکی از موارد مهم و ضروری برای رشد کودکان و ورزشکاران حرفه ای می باشد و مصرف آن توصیه می شود، بیماری آلزایمر یک بیماری خاص است که بیشتر در سنین بالا به سراغ افراد می رود، ماده ای به نام لسیتین یک ماده حیاتی برای مغز است و برای بهبود عملکرد سیستم عصبی مغز موثر می باشد، که سبب جلوگیری از بیماری آلزایمر و محافظت از مغز می شود.

دانه های سویا دارای آهن و روی و باعث انبساط مویرگ ها و نرم کردن سلول های قرمز خون می شود، برای رفع مشکلات شنوایی مصرف سویا را از یاد نبرید، داشتن موهای درخشان و موهای مرطوب نیاز به مواد طبیعی دارد که با کمبود پروتئین در بدن این مو را در بر نخواهید داشت و با مصرف سویا پروتئین به بدن و موی شما می رسد حتی می توانید روغن و عصاره آن را به روی موهای خود بزنید.

سویا باعث تقویت سیستم عصبی شده و از آن محافظت می کند و سرشار از ویتامین های گروه ب به ویژه ب کمپلکس است و ریبوفلاوین و ویتامین ب ۱۲ در سویا وجود دارد.، به علاوه دانه های سویا دارای ماده ای به نام استرول گیاهی بوده و برای عملکرد سلول های عصبی مغز موثر است، همچنین سویا تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت استخوان ها را در بردارد.

همانطور که در بالا گفته شد سویا دارای پروتئین بوده و می تواند برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن موثر باشد و می تواند به عنوان یک ماده غذایی موثر برای سیستم ایمنی بدن مفید باشد، فولات در سویا به وفور یافت می شود که وجود این ماده به تولید سروتونین کمک می کند و سروتونین برای رهایی از افسردگی و بهبود خلق و خو موثر و مفید است پس مصرف آن توصیه می شود.

عرضه کنندگان انواع سویا صادراتی

عرضه کنندگان انواع سویا صادراتی سویا بصورت طعم دار و ساده تولید و بسته بندی می شوند تا مشتریان همیشه راضی باشند، عرضه کنندگان انواع سویا صادراتی درجه یک و اعلاء آن را در بسته بندی های استاندار و مناسب و در حجم های مختلف و برند های متنوع به کشورهای بسیاری صادر و عرضه می کنند، مرجع فروش سویا در کشور این محصول را در بسته بندی مناسب و متنوع حجمی و با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رساند.

  • تبلیغات: 
    1. پختن آش با استفاده از سویا گوشتی
    2. از سویا در آبگوشت هم می توان استفاده کرد.
    3. فروشگاه عمده نخود سفید درشت
    4. استفاده از نخود