مرکز فروش سویا مرغوب 500 گرمی

مرکز فروش سویا مرغوب 500 گرمی از جمله مراکز معتبر و شناخته شده ای است که به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت تولید کننده این نوع تولیدات، مشغول به فعالیت بوده و به دو صورت آنلاین و حضوری، آماده خدمت رسانی به هر یک از متقاضیان ارجمند می باشد. محصولاتی که در این مرکز در اختیار متقاضیان قرار داده می شود در بسته بندی هایی استاندارد و با وزن مشخص تعبیه شده و از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

مرکز فروش سویا مرغوب 500 گرمی

روش های پخت سویا گوشتی

روش های پخت سویا گوشتی

در اینجا یکی از ساده ترین روش هایی که برای تهیه این نوع تولیدات وجود دارد به صورت مختصر توضیح داده می شود:

روش پخت سریع و آسان سویا: برای این کار، لازم است ابتدا سویا های خشک را در مقدار مناسبی از آب گرم قرار داده و اجازه دهید به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه، خوب خیس بخورد تا بافت گوشتی آن ها کاملا نرم شده و آماده طبخ گردد.

پس از اینکه سویا به خوبی نرم شد آن را آبکش کرده و به خوبی بشویید؛ نکته بسیار مهمی که در اینجا باید به آن بپردازیم این است که اگر قرار است سویا را به صورت بوداده مصرف کنید به شما پیشنهاد می کنیم پس از آبکش نمودن با کمی فشار دست، آب میان بافتی سویا را خالی کنید زیرا در هنگام تفت دادن، آب از بافت سویا جدا می شود که شاید برای شما خوشایند نباشد اما اگر آن را به صورت آبدار می‌ پسندید بهتر است از انجام این کار خودداری کنید.

مقداری روغن را در تابه ای مناسب ریخته و بر روی حرارت مستقیم قرار دهید، یک عدد پیاز کوچک را به صورت نگینی، خرد کرده، خوب تفت داده و ادویه جاتی که مایل هستید مورد استفاده قرار دهید به آن بیفزایید؛ پس از اینکه پیاز ها کاملاً سرخ شدند سویا را درون ظرف ریخته و هم بزنید به گونه‌ ای که تمام بافت و ترکیب سویا به محتویات درون تابه آغشته گردد.

به اندازه یک استکان آب به آن اضافه کرده و اجازه دهید به نقطه جوش برسد و پس از آن حرارت گاز را ملایم کرده و به مدت ۲۰ دقیقه بر روی شعله قرار دهید و در نهایت، سویا خوش طعم و دلپذیر شما آماده سرو می باشد.

قیمت سویا مرغوب 500 گرمی

قیمت سویا مرغوب 500 گرمی

یکی از عوامل تأثیر گذاری که صرف نظر از کیفیت بسیار بالای سویا موجب گرایش بسیاری از افراد به خریداری این محصول می گردد قیمت سویا است که توسط واحد تولید کننده برای هر یک از بسته بندی ها در نظر گرفته شده است.

این قیمت‌ها بر اساس معیار های کیفی که برای تولیداتی از این نوع وجود دارند در نظر گرفته شده و در معرض دید علاقه ‌مندان قرار داده می شود.