مرکز پخش سویا کیلویی

امروزه مردم، سویا را به عنوان یکی از منابع غنی پروتئین می‌شناسند و استفاده از انواع محصولات سویا در سبد غذایی خانواده‌ها جا باز کرده است و گرایش افراد به استفاده از پروتئین سویا روز به روز افزایش پیدا کرده است.. برخی از اماکن و مراکز مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها و کافی شاپ‌ها، و بسیاری از شرکت‌ها، به دلیل حجم مصرف بالای مورد نیازشان، مجبور به تهیه‌ی سویا در حجم زیاد و به صورت فله و کیلویی هستند. برای تهیه‌ی سویا کیلویی بهتر است به مراکز معتبری مراجعه کنید که با پخش سویا کیلویی، هدف خود را بر مبنای ارائه محصول با کیفیت قرار داده‌اند.

مرکز پخش سویا کیلویی

بررسی ویتامین های موجود در سویا

بررسی ویتامین های موجود در سویا سویا یکی از انواع حبوبات است که همانند سایر حبوبات دارای مقادیر بسیار زیادی پروتئین است و بسیاری از کارشناسان تغذیه و متخصصین گیاه شناسی پس از بررسی میزان پروتئین موجود در آن معتقد هستند پروتئین سویا می‌تواند جایگزین پروتئین محصولات دامی شود، و آشپزان و سرآشپزان سراسر دنیا در تهیه‌ غذاهای خود از سویا و یا از محصولات فراوری شده سویا استفاده می‌کنند. خواص بسیار زیاد دانه سویا باعث شکل گرفتن تجارت پرسود این محصول شده است. و امروزه شرکت‌های بزرگی در سراسر دنیا در زمینه‌ی تولید دانه‌های سویا و محصولاتی از قبیل سویا سس، شیر سویا و غیره فعالیت می‌کنند.

در کنار پروتئین، دانه‌های سویا سرشار از املاح معدنی از قبیل کلسیم، روی و آهن، فسفر، پتاسیم، منیزیم، سدیم و سولوفور هستند. علاوه بر پروتئین و املاح مدنی ویتامین‌های مختلفی در دانه‌های سویا وجود دارد. ویتامین‌هایی از قبیل اسید فولیک، اسید پانتوتنیک، کولین، نیاسین، تیامین، ریبوفلاوین، بیوتین، بتاکاروتن، ویتامین ای ازجمله ویتامین‌های موجود در دانه‌های سویا هستند.

به دلیل وجود پروتئین، انواع املاح و ویتامین‌ها، سویا می‌تواند تغذیه‌ی مناسبی برای کودکان و سالمندان محسوب شود؛ موثر در‌ کاهش کلسترول بد خون باشد؛ بتواند در پیشگیری از انواع سرطان‌ها مفید باشد؛ همچنین مصرف سویا و یا فرآورده‌های آن تاثیر مثبتی در تقویت و سلامت قلب و کاهش حملات قلبی دارد.

صادرکننده سویا گوشتی درجه یک

صادرکننده سویا گوشتی درجه یک شرکت ما با استفاده از مجهزترین دستگاه‌ها، استفاده از اخرین تکنولوزی روز دنیا، به عنوان تولید کننده‌ی سویای با کیفیت توانسته است علاوه بر تامین نیاز بازار داخل کشور، و کسب رضایت مشتریان به جهت ارائه محصول با کیفیت، مازاد محصول خود را به کشورهای مختلفی صادر کند و به عنوان یکی از شرکت‌های صادرکننده سویا خوراکی، با صادرات سویای گوشتی درجه یک به سایر کشورها، در بازارهای جهانی، کیفیت محصول ایرانی را به رخ بکشاند. همچنین با ایجاد فضایی مناسب، بستری را برای اشتغال جوانان تحصیل کرده و جویای کار فراهم کرده و در توسعه و آبادانی کشور نقش مثبتی ایفا کرده است.