نرخ سویا درجه یک ارگانیک

سویا درجه یک ارگانیک از خوشمزه ترین و دلنشین ترین مواد غذایی است که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می شود و از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و خواص بسیاری برای بدن دارد و در دسته سالم ترین و مفید ترین مواد غذایی قرار گرفته است. مراکز خرید سویا تازه ارگانیک از بزرگ ترین مراکز فروش آنلاین می باشند که بهترین و برترین محصولات سالم ایرانی را از طریق وب سایت اینترنتی معتبر به صورت مستقیم با حذف تمامی دلالان و رابط های بازاری با ارائه ضمانت به طور عمده و کلی مطابق با نیاز و خواسته مشتریان با قیمت های استثنایی و مناسب در اختیار مشتریان نقاط مختلف کشور قرار می دهد.

نرخ سویا درجه یک ارگانیک

سلامتی دستگاه گوارش با سویا

سلامتی دستگاه گوارش با سویا

سویا از دانه های خوراکی و بخشی از خانواده نخود است که امروزه از محصولات اصلی جهان محسوب می شود و جایگاه مهمی در سبد غذای مردم سراسر جهان دارد و طعم و مزه ای بسیار خوب و دلنشین دارد و نقش ویژه ای نیز در آشپزی ایرانی دارد و در پخت بسیاری از غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سویا درجه یک ارگانیک به دلیل ارگانیک بودن از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و منبعی سرشار از ترکیبات ارزشمند و سودمندی چون کلسترول، سدیم، پتاسیم، کربوهیدرات، فیبر، پروتئین، ویتامین آ، ویتامین ث، کلسیم، مس، منگنز، تیامین، آهن است که فواید سویا ارگانیک را چندین برابر نموده است و خواص شگفت انگیز بسیاری برای بدن دارد و در بهبود و درمان بسیاری از بیماری ها و ناراحتی های روحی و جسمی مفید است.

سویا به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست بدن استفاده می شود و همچنین به پوست برای خلاص شدن از خشکی و پوسته پوسته شدن کمک بسزایی می کند و از کدر شدن و زشت شدن پوست جلوگیری می کند سویا همچنین میتواند نشانه های قابل رویت از پیری، مانند تغییر رنگ پوست، چین و چروک، لکه های تیره و خطوط را کاهش دهد.

سویا گزینه بسیار خوب و مناسبی برای محکم کردن و تقویت ناخن ها می باشد که از شکنندگی و سایش ناخن ها جلوگیری می کند و در درمان بیماری های قارچی ناخن موثر می باشد.

سویا ریشه و ساقه مو را به خوبی تقویت و بهبود می بخشد و موجب رشد بهتر و قوی شدن ریشه مو می شود و موجب براقیت، زیبایی و درخشش مو ها می شود و از موخوره، ریزش مو و شوره مو جلوگیری می کند و نرمی و لطافت شگفت انگیزی به مو ها می بخشد.

این محصول به جلوگيري از بيماري هاي قلبي کمک مي کند و از سکته و ناراحتی های قلبی پیشگیری می کند و در درمان این بیماری ها مفید است و سرطان پروستات را از افراد دور مي کند و موجب کاهش عوارض حاصل از يائسگي مي گردد.

سویا از بيماري پوکي استخوان و از دست دادن کلسيم استخوان ها جلوگيري مي کند و موجب محکم شدن استخوان ها می شود و به عنوان آنتي اکسيدان قوی نيز شناخته شده است.

خواص سویا مرغوب در بارداری

سویا از مواد غذایی ارزشمند است که تولید آن از رشد و توسعه اعجاب انگیزی بهره مند می باشد و در بسیاری از مناطق کشور که دارای آب و هوای مطلوب و سازگار با این گیاه و خاک حاصلخیز می باشد به صورت عمده توسط کشاورزان ماهر و حرفه ای به صورت ارگانیک در اراضی گسترده و با متراژ بسیار بالا پرورش می یابد.

بهترین و مناسب ترین زمان برای کشت سویا نیمه بهار تا آوايل تابستان است که توسط کشاورزان حرفه ای و کاردان صورت می گیرد و کشاورزان قبل از کاشت دانه های سویا زمین را با استفاده از دستگاه های مخصوص شخم می زنند و آماده سازی می کنند تا بستر برای کاشت و رشد سویا فراهم شود.

پس از این که کاشت سویا انجام گرفت و دانه های سویا در عمق استاندارد و مناسبی از خاک قرار گرفتند زمین به خوبی آبیاری می شود و روزانه زمین باید آبیاری شود و کشاورزان برای محصول دهی بیشتر گیاه از کود های حیوانی و کود های گیاهی استفاده می کنند و به هیچ عنوان از کود، سم و مواد شیمیایی استفاده نمی کنند.

پس از این که رشد و نموی گیاه کامل شد و سویا به عمل آمد زمان برداشت سویا فرا می‌رسد که معمولا بهترین زمان برای برداشت سویا از اواسط اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا اواسط خرداد ادامه پیدا می کند.

سویا علاوه بر این که دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی می باشد دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. خصوصیات فیزیکی سویا مرغوب به شرح زیر می باشد.

سویا ظاهری نسبتا کوچک و یکدست و یکنواخت دارد و هیچ گونه لک و خالی بر روی إن وجود ندارد و فاقد هرگونه املاح و ناخالصی می باشد. این محصول به رنگ زرد شفاف و روشن می باشد و بافتی ترد و تازه دارد که پس از پخت بافت آن کاملا نرم، لطیف و ملایم می شود که به آسانی می توان آن را میل نمود و سریع هضم می شود و قطر و ضخامت نسبتا کمی دارد و طول آن نسبتا از عرض آن بیشتر می باشد و وزن هر دانه سویا نیز کم می باشد.

این ماده غذایی علاوه بر این که خصوصیات فیزیکی دارد دارای مشخصه های شیمیایی نیز می باشد…..

این محصول دارای چگالی بين 1278.03 – 1182.000 كيلوگرم بر متر مكعب است و دارای ضريب اصطكاك ايستايي بين0.49 -0.41 می باشد و دارای عدد پراکسید، اسید های چرب آزاد و فلز های روی و آهن است و از این محصول می توان محصولات دیگر تخمیری و غیر تخمیری تولید نمود.

سویا سرشار از املاح معدنی

سویا سرشار از املاح معدنی

سویا از ارزشمند ترین و پر خاصیت ترین انواع مواد غذایی است که علاوه بر این که خود نیز مصرف می شود شامل محصولات دیگری نیز می باشد که بسیار محبوب می باشند و در صنایع گوناگونی تولید می شوند که انواع محصولات سویا که خوش طعم و مقوی می باشند عبارتند از…..

شیر سویا از غذاهای سنتی و اصیل و پر قدمت در کشور محسوب می‌ شود که از خیساندن لوبیای خشک سویا و آسیاب کردن آن بدون استفاده از مواد افزودنی و مواد نگهدارنده بدست می‌آید و طعم و مزه ای بسیار عالی و دلنشین دارد و دارای عطر و بویی عالی و دلنشین می باشد و نقش مهمی را در سبد تغذیه ای ایرانیان ایفا می کند.

سس سویا از معروف ترین و مشهور ترین انواع سس در جهان است که یک مایع قهوه‌ای تیره نمکی و نسبتا شور است که از تخمیر لوبیای سویا تهیه می‌شود. در روش جدید تولید سس سویا لوبیای سویا، نمک و آب را مخلوط می‌کنند و بعد از 12 تا 24 ماه تخمیر، مخلوط آسیاب شده، جوشانده شده و جداسازی می‌شود. مایع حاصله سس سویا است که از لذیذ ترین و محبوب ترین انواع سس به شمار می آید و ارزش غذایی بالایی دارد.

روغن سویا روغن استخراج شده از دانه سویا است. این روغن بدون کلسترول بوده و چربی اشباع شده کمی دارد. صنایع غذایی، انواع گوناگونی محصول از روغن سویا (از قبیل کره گیاهی، مایونز و سس سالاد) بدست می‌آورند و به دلیل اینکه نقطه دود بالایی دارد، برای پخت و پز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توفو همان پنیر سویا است که از دلمه شدن پروتئین شیر سویا به دست می‌آید و بسیار خوشمزه و سالم می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از خانواده ها قرار می گیرد و در سنین مختلف طرفداران زیادی دارد.

مایونز سویا از سالم ترین و مفید ترین انواع مایونز در جهان است که از شیر سویا خالص و به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می‌شود و جانشین قابل قبولی برای آن‌هایی است که از مایونز تهیه شده از تخم‌مرغ اجتناب می‌ کنند و از عوارض آن اطلاعات کافی از عوارض و خطرات آن دارند و به دنبال محصولی سالم هستند.

چند ویژگی سویا تازه ارگانیک

همانگونه که می‌ دانیم سویا از مواد غذایی مفید و بسیار مقوی است که جای پای خود را در عرصه آشپزی محکم نموده است و در طبخ بسیاری از غذا های شناخته شده در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و ارزش تغذیه ای این غذا ها را نیز به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

این ماده غذایی جایگاه مهمی نیز در آشپزی ایرانی دارد و در پخت برخی از غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که چه مقدارباید این محصول را مصرف کنیم آیا مصرف بیش از اندازه سویا برای بدن ضرر دارد؟

سویا ریز طعمی بسیار دلنشین و فوق العاده خوشمزه دارد و به دلیل ترکیبات سودمند و مفیدی که دارد مورد استفاده اکثریت قرار می گیرد و می توانیم هفته ای 1 یا 2 مرتبه از این ماده غذایی استفاده کنیم و آن را میل نماییم.

اما همانگونه که مصرف آن مفید است برای بدن باید بدانیم خوردن بیش از اندازه این ماده غذایی نیزز برای بدن ضرر و زیان هایی را با خود به همراه دارد اگر بیش از حد از سویا استفاده نماییم حافظه تحت تاثیر قرار می گیرد و موجب اختلالاتی بر روی حافظه می شود.

با توجه به اختلالاتی که بر حافظه بر اثر خوردن بیش اندازه سویا صورت می گیرد افراد ممکن است به ناراحتی های عصبی و آلزایمر و فراموشی مبتلا شوند. و این محصول بیماری هایی از جمله تیروئید، سرطان سینه و سنگ کلیه را نیز تشدید می کند.

امروزه تمام افراد به خصوص ورزشکاران به دنبال مواد غذایی هستند که انرژی و قدرت آنان را چندین برابر کند. یکی از بهترین و برترین مواد غذایی که نیرو و قوت را افزایش می دهد سویا است که نقش ویژه ای را در سلامتی و افزایش توان ایفا می کند.پروتئین سویا به عنوان بهترین و باکیفیت ترین پروتئین گیاهی دنیا شناخته شده و حاوی همه ۹ آمینواسید ضروری مورد نیاز بدن در طول روز است، این یعنی با یک پروتئین گیاهی همه چیز تمام روبرو هستیم.

سویا درجه یک درصد قابل توجهی کربوهیدرات، پروتئین، آهن، فسفر، ویتامین ای، ب کمپلکس، پتاسیم، روی و روغن است که این ترکیبات بی نظیر و بسیار سودمند قوت و قدرت بدنی را به خوبی تقویت می کند و انرژی و نیرو را چندین برابر افزایش می دهد و از ضعف، بی حالی، سستی، کسالت و ناتوانی جلوگیری می کند.

یکی از ویژگی های مهم و کلیدی سویا عمده این است که تاثیرات شگفت انگیز و منحصر به فردی بر عضله های بدن می گذارد و قدرت عضله ها را افزایش می دهد و این ماده غذایی برای کسانی که مایل به عضله سازی هستند بسیار مفید و مقوی است و تاثیر آن از دارد های شیمیایی بسیار بیشتر است و هیچ گونه ضرر و زیانی برای بدن ندارد.

بازار صادرات سویا درجه یک مرغوب

بازار صادرات سویا درجه یک مرغوب

سویا تازه ارگانیک از خوشمزه ترین و مفید ترین مواد غذایی است که دارای مزایا و خواص بی شماری است و پس از برداشت از اراضی وسیع توسط کشاورزان به بسیاری از کارخانه ها با برند های مختلف برای فرآوری و آماده سازی منتقل می شود و پس از فرآوری محصول به صورت بسته بندی و فله عرضه می گردد.

فروش و عرضه این محصول به صورت عمده و کلی صورت می گیرد و خرده فروشی و تک فروشی وجود ندارد و در این رو‌ش فروش هدف مهم تامین نیاز های گسترده افراد می باشد که معمولا مورد توجه کارخانه داران، مغازه داران، آشپزخانه ها و….. قرار می گیرد.

 

خرید انبوه سویا درجه یک بسته بندی

در فروش عمده و کلی تولید کننده خود فروشنده تمامی محصولات می باشد و هیچ گونه واسطه و دلالی بین تولید کننده و مشتريان وجود ندارد و همین امر موجب می شود افراد سویا مورد نیاز خود را از شخص تولید کننده با اطمینان خاطر تهیه کنند.

در فروش انبوه نرخ و قیمت محصول به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد زیرا تمامی هزینه های اضافی مربوط به دلالان و واسطه ها حذف می شوند و نرخ و قیمت سویا باکیفیت تازه کاهش می یابد زیرا مشتریان فقط هزینه سویا مرغوب و بسته بندی آن را پرداخت می نمایند.

 

صادر کننده سویا درجه یک ارزان

صادر کننده سویا درجه یک ارزان مرکز فروش سویا ارزان ارگانیک از بزرگ ترین و موفق ترین فروشگاه های اینترنتی است که از سال های دور در این عرصه فعالیت می کند و به مراتب بالایی دست یافته است و توانسته دستاوردهای بسیاری را به دست آورد و برگ زرینی را در پرونده خود ثبت نماید زیرا برترین و سالم ترین سویا صادراتی را از طریق وب سایت اینترنتی معتبر به طور کلی و به صورت مستقیم با ارائه ضمانت کامل به صورت الکترونیکی در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر کشور عرضه می کند.

  • تبلیغات: 
    1. سویا خشک قهوه ای تازه ارگانیک
    2. سویا گوشتی خشک صنعتی خوراکی
    3. لوبیا سفید + قیمت خرید فروش
    4. بازار عرضه نخود مخصوص فلافل کرمانشاه