پخش سویا بافت دار عمده

سویا بافت دار، یکی از فراورده های دانه ی سویا است. سویا یک دانه ی لوبیایی شکل و روغنی است که پروتئین بالایی نیز دارد و جایگزین مناسبی برای گوشت است. سویا خواص زیادی دارد ولی در عین حال مصرف زیاد آن می تواند مضراتی را به همراه داشته باشد. در کشور ما تولیدات این محصول انجام می شود و در بسته بندی های متنوع روانه ی بازار می شود اما خرید سویا بافت دار عمده بسیار به صرفه تر است. پخش عمده ی این محصول مفید و پرمصرف توسط نمایندگی ها در سراسر کشور انجام می شود.

پخش  سویا بافت دار عمده

سویا مناسب برای بیماری های سرطانی

سویا مناسب برای بیماری های سرطانی سویا بافت دار طی فرایندی از دانه ی سویا به دست می آید که سرشار از پروتئین است. این محصول در بین گیاه خواران طرفداران زیادی دارد چرا که جایگزین مناسبی برای گوشت است. سویا به دلیل خشک بودن قبل از استفاده باید برای مدتی در آب قرار داد تا به اصطلاح خیسانده و قابل استفاده شود. این پروتئین گیاهی کالری کمی دارد اما سرشار از مواد مغدی زیادی است و در بهبود عملکرد بدن موثر است.

مصرف سویا به دلیل داشتن انواع ویتامین های گروه B، آهن، فسفر، فیبر، مس، تیامین، پتاسیم و… مواردی دیگر از ریز مغذی ها، در پیشگیری از برخی بیماری ها از جمله سرطان مفید و تحقیقاتی در این باره صورت گرفته است. اما سویا نیز همچون دیگر خوراکی ها باید به حد اعتدال مصرف شود چرا که زیاده روی در خوردن ان ممکن است به جای مفید بودن با ضرر همراه شود و به بدن آسیب وارد کند.

قیمت انواع سویا بافت دار عمده

قیمت انواع  سویا بافت دار عمده در شهرهای مختلف از کشور ما مزارع زیادی زیر کشت این دانه ی روغنی رفته است. از دانه ی سویا فراورده های زیادی به دست می آید. کشور ما تولیدات چندانی در مقایسه با دیگر کشور ها دارد اما با این اوصاف برخی از تولیدکنندگان سویا علاوه بر تامین نیاز بازار داخل، صادرات این محصول را نیز انجام می دهند. سویا صادراتی محصولی با کیفیت و مرغوب است و به صورت خام یا پس از فرآوری به دیگر کشور ها صادر می شود.

سویا بافت دار که یک فرآورده ی پروتئینی است و در کارخانجات مختلفی تهیه و تولید می شود، در بسته بندی های متنوع و یا به صورت فله روانه ی بازار می شود و در غذاهای مختلفی جایگزین گوشت می شود. انواع سویا در بازار موجود است که با توجه به نوع، کیفیت، داخلی یا وارداتی بودن و وزن آن قیمت های متفاوتی دارد اما خرید عمده ی آن بسیار به صرفه تر است ولی نمی توان قیمت مشخصی برای این ماده ی خوراکی عنوان کرد.