پخش عمده سویا دانه درشت خورشتی

سویا دانه درشت خورشتی در پخش عمده با قیمت مناسب تری به مشتری عرضه می شود. این محصول سرشار از پروتئین گیاهی بوده و جایگزین خوبی برای گوشت قرمز است. در مراکز توزیع سویا می توان از شیوه های فروش فله ای و یا سویا بسته بندی در حجم های مختلف استفاده کرد. بدون شک سفارش فله ای محصول دارای توجیه اقتصادی بهتری خواهد بود و در هزینه نهایی، صرفه جویی خوبی به عمل می آید.

پخش عمده سویا دانه درشت خورشتی

توضیحاتی درباره انواع سویا تازه

توضیحاتی درباره انواع سویا تازه سویا گیاهی است که هم در مصارف خوراکی و هم تهیه مواد شیمیایی به کار گرفته می شود. سویا غذای میلیون ها نفر در سراسر جهان است و در شکل های مختلفی قابلیت مصرف کردن دارد. از جمله فرآورده های سویا می توان به سویا خورشتی، سویا آجیلی، شیر سویا، لوبیای سبز سویا، سس سویا، روغن سویا، آرد سویا و … اشاره کرد.

این دانه روغنی دارای دو برابر پروتئین بیشتر در مقایسه با دیگر دانه های روغنی می باشد، هر چند که سهم روغن آن کم تر از دیگر دانه ها است. سویا را می توان در رژیم غذایی افراد مختلف از بزرگسال گرفته تا کودکان قرار داد و منعی در این رابطه وجود ندارد. البته در برخی از افراد ایجاد آلرژی کرده که توصیه می شود، این افراد مصرف سویا را کنار بگذارند.

حجم فیبر رژیمی، پروتئین، کربوهیدرات، پتاسیم، کلسیم، آهن، ویتامین A و C سویا بالاست. البته این دانه خوراکی پرخاصیت دارای ویتامین ها و مواد معدنی متنوع دیگری هم می باشد که همگی برای حفظ سلامت بدن ضروری می باشند. سویا یک مرطوب کننده طبیعی پوست بوده که موجب آب رسانی به پوست می شود. افرادی که درگیر خشکی پوست هستند، حتما سویا را در رژیم غذایی خود قرار دهند.

سویا دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و از پیری سلول های بدن جلوگیری می کند. این خاصیت موجب شده مصرف سویا، بروز چین و چروک بر روی پوست صورت را به تعویق اندازد.

قیمت عمده سویا دانه درشت خورشتی

قیمت عمده سویا دانه درشت خورشتی قیمت عمده سویا دانه درشت خورشتی ارزان تر از خریدهای جزئی محاسبه شده و چنین خریدی برای مشتری توجیه اقتصادی بهتری به دنبال دارد. خرید بی واسطه از فروشندگان اصلی راهکار دیگری برای پایین آوردن قیمت محصول می باشد که به دلیل حذف واسطه ها، قیمت سویا در سطح متعادلی حفظ خواهد شد. می توان با مراجعه به مراکز پخش انواع دانه های خوراکی و روغنی، سویا مرغوب و درجه یک را در بسته بندی و یا به شکل فله ای خریداری کرد.

مشتریان عمده سویا خورشتی، کارخانه های صنایع غذایی، فروشگاه های بزرگ و یا صادرکنندگان سویا هستند که این محصول را در حجم انبوه و با قیمت کم تری خریده و به مشتریان عرضه می کنند. می توان با استفاده از شیوه های ثبت سفارش آنلاین هم به خرید سویا دانه درشت پرداخت.

  • تبلیغات: 
  1. ارائه کنندگان نخود فلافل عمده
  2. فروش عدس سبز باکیفیت لرستان
  3. فروش ویژه لوبیا عروس
  4. فروشگاه فروش عمده نخود با قیمت عالی و کیفیت ویژه