پخش مستقیم سویا بو داده فله

خرید سویا فله توسط مغازه داران و بنک داران به صورت عمده صورت می گیرد و عوام مردم در اندازه کم به صورت خرده تهیه می نمایند. سویا آجیلی با توجه به طعم خوشی که دارد در میان تمام افراد محبوب بوده و همچنین برخورداری از قیمت پایین آن موجب است تا افراد زیادی از آن خریداری نمایند و اوغات خوش خود را با خوردن سویا آجیلی بگذرانند. سویا آجیلی گاها در نوع وارداتی هم موجود و به فروش می رسد و تفاوت آنچنانی با نمونه های تولید شده ایرانی ندارند. سویا آجیلی در بسیاری از شهرها تولید می گردد.

پخش مستقیم سویا بو داده فله

طرز تهیه بو دادن دانه های سویا در منزل

طرز تهیه بو دادن دانه های سویا در منزل چنانچه از تولید کنندگان انواع فرآورده های سویا هستید حتما این را می دانید که قبل از هر اقدامی برای استفاده از این دانه های پرپروتئین جهت ولیدات دیگر ابتدا باید این محصول را تا دمای مشخصی و در یک مدت زمان تعیین شده حرارت داد تا مواد ضد تغذیه ای موجود در دانه های تازه سویا از بین برود ونیز بر کیفیت پروتئین موجود در آن افزوده شود. این محصول را می توانید به صورت اماده برای تولیدات خود باکیفیت بالا از طریق این نمایندگی با تخفیف ویژه خریداری کنید.

آجیل سویا یک میان وعده سالم و مقوی می باشد. برای تهیه این خوراکی خوشمزه لازم نیست که کار سختی انجام دهید و یا از مواد روغنی استفاده کنید. اگر در داخل فر این خوراکی را تهیه میکنید، حتی لازم نیست سینی فر را چرب کنید! شما میتوانید لوبیای سویای خام را به صورت عمده از فروشگاه های سبزیجات محل خود خریداری کنید. همچنین شما می توانید لوبیای سویا بو داده را با آجیل ، مغز ها ، کشمش و چیپس شکلات مخلوط کنید.

از طرفی اگر قصد کاهش وزن دارید، آجیل سویا بوداده یک انتخاب عالی است زیرا بسیار سبک و در عین حال بسیار سیر کننده است. روش اول استفاده از مایکروفر است. در این روش مقدار مورد نظر از دانه سویا را باید نزدیک به 10 ساعت در ظرف آبی خیساند. این کار باعث نرم شدن دانه سویا می‌شود. پس از این مرحله باید آب ظرف را خالی و دانه‌های سویا را خشک کرد. حالا نوبت استفاده از مایکروفر و قرار دادن سویا‌ها در ظرفی شیشه‌ای و متناسب با اندازه داخلی مایکروفر است.

مراقب باشید در این مرحله دانه‌ها روی هم قرار نگیرند چون در این‌صورت به صورت یکنواخت برشته نمی‌شوند. دانه‌های سویا در 3 دقیقه نخست ورود به مایکروفر باید حرارت زیاد ببینند و پس از این زمان یک بار با قاشق به هم خورده و دوباره سه دقیقه حرارت ببینند. پس از پایان این 6 دقیقه مرتب باید دانه‌ها به هم بخورند و این کار آنقدر تکرار شود تا تمام دانه‌ها برشته شوند.

البته مدت زمان لازم برای تهیه آجیل سویا به میزان رطوبت دانه‌ها و قدرت مایکروفر بستگی دارد اما زمان متوسط مورد نیاز 9 تا 12 دقیقه است. اما بو دادن دانه‌های سویا در فر روش دیگری است که زمان بیشتری نیاز دارد. در این روش پس از خیساندن و خارج کردن آب ظرف دانه‌های سویا را باید روی سینی فر که از قبل کمی چرب شده است ریخت و اجازه داد تا دانه‌ها به مدت 15 دقیقه در حرارت 350 درجه فارنهایت یا 190 درجه سانتی‌گراد قرار بگیرند.

بعد از این مدت باید آنها را هم زد و برای 5 دقیقه دیگر درون فر قرار داد. این کار باید هر 5 دقیقه یکبار تکرار شود تا تمام دانه‌ها برشته شوند. زمان مورد نیاز برای آماده شدن آجیل سویا در فر به طور متوسط 25 دقیقه است اما اگر بخواهید آجیل‌تان بسیار ترد شود باید این زمان را به 30 دقیقه (در روش فر) و 12 تا 15دقیقه (در مایکروفر) برسانید

عوامل موثر بر کیفیت سویا بو داده

عوامل موثر بر کیفیت سویا بو داده شما می‌توانید از سویا کیلویی اعلا و مقوی برای تمامی موقعیت‌های مناسب تفریحی هم بهره ببرید. با جایگزین کردن این خوراکی با دیگر خوراکی‌های ناسالم شما می‌توانید روند مناسب‌تری از تغذیه را در کودک‌های خود ایجاد کنید. دانۀ سویا به طور کلی از چربی و کالری بسیار پایینی برخوردار است و همین موضوع باعث می‌شود در کنار داشتن پروتئین و فیبر به عنوان یک میان وعدۀ خوراکی بسیار مناسب هم در نظر گرفته شود.

سویا بوداده اعلا دوست داشتنی یکی از محصول‌های جنوب شرقی آسیا است. مواد غذایی بدست آمده از سویا بسیار زیاد است. برخی از این موارد عبارت اند از: • شیر سویا • توفو • سس سویا • روغن سویا هر کدام از موارد بالا در صنایع غذایی دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند و از اشتراک‌های زیادی در زمینۀ بهبود وضعیت جسمانی برای فرد برخوردار هستند.

دانه‌های سویا با داشتن مقادیر بسیار زیاد اسید فیتیک، آلفا لینولیک اسید و ایزوفلاون می‌توانند باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه و پروستات شوند. این خوراکی جذاب امروزه به عنوان یکی از جایگزین‌های اصلی مواردی چون چیپس و پفک به کار می‌رود. این آجیل به صورت بسته بندی شده هم در بسیاری از فروشگاه‌ها به فروش می‌سد. این دانۀ خوراکی امروزه در انواع طعم‌های متفاوت به دست مصرف کننده می‌رسد. این طعم‌ها عبارت اند از: • گلپر • لیمویی • فلفلی • نمکی

فروش ویژه سویا بو داده فله

فروش ویژه سویا بو داده فله سویا برشته خانگی که از پختن و بو دادن دانه سویا بدست می آید یکی از بهترین منابع پروتئین گیاهی محسوب میشود که با توجه به خواص تغذیه ای خوب و قیمت مناسبتر نسبت به سایر آجیلها با کمی تبلیغات موثر میتواند فروش خوبی به عنوان یکی از بهترین تنقلات و میان وعده ها در فروشگاه شما داشته باشد. لازم به ذکر است این مرکز فروش که در زمینه فروش تخصصی و سراسری محصولات سویا فعالیت دارد. شما خریدارانی که به فکر پخش این محصول بینظیر در شهر خود هستید میتوانید با خیالی راحت به صورت انلاین از مشاوران این زمینه جهت خرید کمک بگیرید.

تولید کننده بهترین سویا بو داده فله

تولید کننده بهترین سویا بو داده فله عرضه سویا آجیلی فله اگر از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرد که موجبات بازار های پر رونق را فراهم می آورد. تولید سویا آجیلی فله در بازار های داخلی و خارجی انجام می شود که به این سبب می توان آن ها را در قیمت های متفاوتی تهیه کرد. سویا از انواع حبوبات است بسیاری از آن به شکل های مختلف و با طعم هایی خوب تولید و در بازار عرضه می شود.از انواع سویا خانگی دانه های آجیلی و سویای گوشتی و سویا ماکارونی را می توان نام برد که در ایران بسیار شناخته شده می باشند. سویای خوراکی به عنوان جایگزینی برای گوشت قرمز مصارف بالایی دارد و آجیل آن نیز به عنوان یک اجیل ارزان و پرخاصیت بسیار استفاده دارد.