پخش مستقیم سویا خوراکی فله 13 کیلویی

سویا از جمله گیاهان با ارزش غذایی بالا می باشد که توسط متخصصان تغذیه به مصرف آن توصیه شده است، از این رو تولیدکنندگان درصدد پخش مستقیم سویا خوراکی فله 13 کیلویی می باشد که به دلیل حجم بالا مصرف کنندگان به خرید آن توجه ویژه دارندو از این رو درصد زیادی از فروش سویا را به خود اختصاص می دهد.

پخش مستقیم سویا خوراکی فله 13 کیلویی

چرا مصرف سویا مفید است؟

چرا مصرف سویا مفید است؟ همان طور که می دانید سویا یکی از پروتئین های گیاهی می باشد، که به دلیل ویتامین ها و مواد معدنی مصرف آن بسیار مفید می باشد که در ادامه به برخی از فواید آن پرداخته می شود:

  • سویا سرشار از اسید فولیک می باشد که جز ویتامین های ضروری برای بدن به خصوص برای مادران باردار می باشد، که برای تشکیل مغز جنین یک ویتامین حیاتی و اساسی می شد، از این رو زنان باردار باید در رژیم غذایی خود به آن توجه ویژه کنند.
  • سویا یک فیتو استروژن طبیعی می باشد که در بعضی گیاهان یافت می شود که درصد آن در سویا بسیار بیشتر می باشد این ماده ، یک نوع هورمون زنانه می باشد که برای زنان از اهمیت بالایی برخوردار است، و اختلالات هورمونی در مصرف طول مدت را بهبود می بخشد.
  • سویا سرشار از ویتامین ایی می باشد که یکی از ویتامین های ضروری برای داشتن پوست سالم، افزایش ایمنی بدن و بهبود عملکرد ارگان های بدن است.
  • امگا۳ موجود در سویا یکی از مهم ترین فواید سویا می باشد، این ماده تنها در درصد کمی از گیاهان یافت می شود، که سویا یکی از آنها است، این اسید چرب فوایدش بسیار زیاد است ازجمله تقویت چشم، بهبود عملکرد مغز و سیستم اعصابی، مقابله با انواع بیماری های قلبی و عروقی.
  • چربی موجود در سویا از نوع اشباع شده می باشد که نقش مهمی در افزایش سوخت وساز بدن و مقابله با افزایش وزن می باشد، زیرا همان طور که می دانید چاقی عامل بسیاری از بیماری ها در بدن می باشد که با مصرف سویا به جای گوشت قرمز این عامل حذف شدنی است.

مرکز توزیع سویا خوراکی فله 13 کیلویی

مرکز توزیع سویا خوراکی فله 13 کیلویی مرکز توزیع سویا خوراکی ۱۳ کیلویی هم به دلیل تقاضا بالا و هم محبوبیت این محصول از نظر ارزش غذایی سعی در ارائه کیفیت حداکثری این محصول است. از این رو بازار توزیع وفروش سویا رو به رونق است ، به طوری که این مرکز از تولید و توزیع کنندگان با کیفیت ترین سویا خوراکی در سراسر کشور است و به صورت اینترنتی با در نظر گرفتن وقت خریدار محترم سعی دارد در سریع ترین زمان ممکن ، محصولات خود را چه عمده و یا خرده وبسته بندی بهداشتی و مشتری پسند به دست خریدار برساند.