کارخانه تولید سویا مرغوب بسته بندی

سویا از محصولات کشاورزی بسیار پر مصرف در غذاهای مختلف خانگی و رستورانی است که بهترین کیفیت آن به صورت بسته‌بندی توسط کارخانه تولیدکننده این محصول به خریداران ارائه می شود؛ مشتریانی که مایل به سفارش این سویا مرغوب هستند از طریق این کارخانه نیاز خود را با حداقل قیمت تامین می کنند و به این شکل آن را ارزان به دست آورده و برای صادرات به بازارهای مختلف و حصول درآمد صادراتی مطلوب استفاده نمایند.

کارخانه تولید سویا مرغوب بسته بندی

معایب استفاده از سویا فله ای

معایب استفاده از سویا فله ای سویا فله ای نسبت به نوع بسته بندی این محصول دارای معایب بسیار زیادی است؛ این محصول به علت این که در بسته بندی قرار ندارد و به صورت مستقیم در تماس با هوا می باشد، به مرور زمان مواد مغذی موجود در خود را بیشتر از دست خواهد داد؛ به عنوان مثال در سویا انواع مختلف اسیدهای آمینه وجود دارد که ارزش پروتئینی بیشتری به این محصول می دهند اما فله بودن باعث می شود تا رطوبت موجود در هوا جذب آن شود و به این ترتیب این مواد با ارزش تجزیه شوند.

سویا فله همچنین ممکن است تحت تاثیر آفات و حشرات مختلف قرار بگیرد و به این ترتیب سلامت آن به خطر بیفتد همچنین این محصول دارای مقادیر بالایی از روغن است که در اثر مجاورت با هوا اکسید می‌شود و سویا طعم و بوی نامطلوبی پیدا خواهد کرد.

سویا فله همچنین رنگ تیره تری نسبت به نوع بسته‌بندی دارد و علت این مسئله قرارگیری سویا در معرض هوا بوده که رطوبت موجود در هوا توسط آن جذب می‌شود و به دلیل انجام واکنش های شیمیایی در سویا، کیفیت آن کاهش می یابد که یکی از نشانه های آن تغییر رنگ سویا است.

بنابراین بسته بندی سویا می تواند آن را از تأثیرات همه این عوامل به دور نگه دارد و به همین جهت است که طرفداران بیشتری دارد.

توزیع انواع سویا مرغوب ایرانی

توزیع انواع سویا مرغوب ایرانی بهترین انواع سویا مرغوب ایرانی توسط کارخانه تولید کننده این محصول در بسته بندی های مناسب صادراتی، به خریداران ارائه می‌شود و مشتریان از طریق توزیع کننده این محصول نسبت به درخواست آن برای خود اقدام می کنند و به این ترتیب این سویا را در بسته بندی های متنوع برای خود تهیه می نمایند.

خریداران عمده و کسانی که به صادرات سویای بسته‌بندی اشتغال دارند، می‌توانند از طریق این مرکز توزیع سویا به بهترین و ارزانترین آن دسترسی پیدا کنند و صادر کننده این محصول به کشورهای دیگر باشند. همچنین این سویا ارزان برای عرضه در فروشگاه های مواد غذایی فوق العاده بوده و همه سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای قادر به خرید آن هستند.