فروشگاه سویا خشک فله ای مشهد

مراکز و فروشگاه‌های عرضه سویا خشک فله ای مشهد باید سعی کنند تمهیداتی در جهت عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول در نظر بگیرد تا بتوانند محصول مورد نظر را در اسرع وقت با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به دست مشتریان برسانند و رضایت آنان را جلب کند و همچنین میزان فروش خود را افزایش داده و به خوبی در بازار با سایر رقبای خود به رقابت بپردازند و حتی امکان صادرات این محصول برای آنها فراهم شود.

فروشگاه سویا خشک فله ای مشهد

منگنز موجود در سویا

منگنز موجود در سویا

سویا جزو پروتئین های گیاهی محسوب می‌شود و دارای انواع و اقسام ویتامین ها و املاح معدنی مختلف بوده که مصرف آن برای بدن می تواند تاثیرات شگفت انگیزی داشته باشد از این رو بهتر از آن را حتما در سبد غذایی خود قرار دهید و از خواص آن بهره‌مند شوید تا بتواند سلامتی خود را تضمین کنید.

سویا را می توانیم به شکل های مختلف مصرف کنیم و از ویژگی‌های آن بهره مند گردیم برخی از محصولاتی که سویا در آن وجود دارد عبارتند از:

  • شیر سویا
  • سس سویا
  • روغن سویا
  • آرد سویا
  • پروتئین سویا
  • و….

همانطور که گفتیم ارزش غذایی سویا بسیار زیاد است و می‌تواند به عنوان یک وعده بسیار مفید برای بدن به شمار آید برخی از مواد مغذی سویا به شرح زیر می باشد:

  1. پروتئین
  2. فیبر
  3. کربوهيدرات
  4. امگا3
  5. امگا6
  6. و…

برخی از ویژگی‌های مصرف سویا درجه اول را برای بدن:

  • با مصرف سویا می‌توانیم علائم مربوط به دوران یائسگی در خانم ها را بهبود ببخشیم در واقع سویا به دلیل ترکیباتی که دارد می‌تواند نقش زیادی در کاهش علائم یاد اسیدی داشته باشد و مواردی مانند تعریق و گرگرفتگی و همچنین نوسانات خلقی را تنظیم کند.
  • سویا به دلیل داشتن پروتئین بالا می تواند به تراکم استخوان ها کمک زیادی کند در موقع افراد جامعه می توانند با مصرف سویا خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش دهند.
  • سویا سرشار از فیبر می‌باشد از این رو می تواند نفخ شکم و اسهال را درمان کند همچنین علائم مربوط به سندروم روده تحریک پذیر را کاهش داده و به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک زیادی می‌کند.

تامین کنندگان سویا خشک فله ای

تامین کنندگان سویا خشک فله ای

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از تامین کنندگان سویا خشک فله ای می باشد که از دیرباز در حوزه تولید و عرضه این محصول فعالیت داشته و مرغوب‌ترین سویا را تولید و عرضه می‌کند قابل ذکر است که محصولات عرضه شده توسط شرکت ما کاملا ارگانیک بوده و مصرف آن برای بدن هیچگونه ضرری ندارد.

با توجه به تغییرات دائمی قیمت انواع مواد غذایی در بازار نمی توانیم قیمت دقیقی برای عرضه و تهیه سویا خشک فله ای تعیین کنیم ولی شما خریداران محترم جهت استعلام قیمت های تقریبی این محصول می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

  • تبلیغات: 
  1. تولید عمده نخود درجه یک صادراتی
  2. پخش عدس سبز باکیفیت
  3. قیمت خرید لوبیا قرمز 500 گرمی
  4. جلوگیری از نفخ لوبیا چیتی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما